Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

About as boring as watching concrete dry.

Discussion in 'The Lounge' started by kyser_soze, Mar 11, 2006.

  1. kyser_soze

    kyser_soze 1/2 ton status

    Joined:
    Sep 4, 2004
    Posts:
    3,180
    Likes Received:
    0
    Location:
    KC Missouri
    :D Well it is as boring because that's what I did today on overtime. Watching a concrete crew doin their thing for 9 1/2 hours. Whew I'm tired. Had to be the baby sitter on time and a half:D
     
  2. Seventy4Blazer

    Seventy4Blazer 3/4 ton status

    Joined:
    Apr 21, 2001
    Posts:
    5,634
    Likes Received:
    0
    Location:
    Escondido, CA
    i miss OT... 212 days left.. then i can make OT again
     
  3. ryoken

    ryoken Puppy Fabricator Premium Member GMOTM Winner

    Joined:
    Jun 13, 2003
    Posts:
    29,623
    Likes Received:
    1,379
    Location:
    Jersey Shore
    i love watching concrete dry! :wink1:

    for a skater tho, patience is a virtue..
    [​IMG]
     
  4. kyser_soze

    kyser_soze 1/2 ton status

    Joined:
    Sep 4, 2004
    Posts:
    3,180
    Likes Received:
    0
    Location:
    KC Missouri
    That looks like a beotch to get a polished surface on.:D
     
  5. ryoken

    ryoken Puppy Fabricator Premium Member GMOTM Winner

    Joined:
    Jun 13, 2003
    Posts:
    29,623
    Likes Received:
    1,379
    Location:
    Jersey Shore
    haha, yeah, i don't know dookie about crete work... i just resto'd mixers for 5 yrs...

    i'd love to build parks tho... knowing the fun your creating would make it great..

    i'm guessing ya float it and get the creme to the top to smooth it... i know they run plastic over it for drying. think thats to slow down the cure tho..

    what i wonder is how they bend metal coping around the top.. i'm assuming they don't use a bender, but rather a jig...
    [​IMG]
     
  6. stockk5

    stockk5 1/2 ton status Premium Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Posts:
    2,035
    Likes Received:
    71
    Location:
    Cromwell, CT
    mmmm concret parks...
     
  7. ryoken

    ryoken Puppy Fabricator Premium Member GMOTM Winner

    Joined:
    Jun 13, 2003
    Posts:
    29,623
    Likes Received:
    1,379
    Location:
    Jersey Shore
    you've got a couple decent ones up your way from what i hear, Wethersfield and Milford...

    you skate or bike?
     
  8. hans999999

    hans999999 1/2 ton status

    Joined:
    Mar 9, 2005
    Posts:
    149
    Likes Received:
    0
    Location:
    southern connecticut
    milfords brand new and small. all the skateboarders love it tho. pretty nice tight somekind of a bowl. i ride me bike so i dont know what you guys like. its alright for about 5 mins away.

    [​IMG]
    i think thats my leg in that pic stickin out lol
    [​IMG]
     
  9. stockk5

    stockk5 1/2 ton status Premium Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Posts:
    2,035
    Likes Received:
    71
    Location:
    Cromwell, CT
    wow milford looks awesome ill have to check that out once my hand heals.. but yeah im about 10mins from wethersfield another small park but flows pretty well... heres me at wethersfield hippin it, i ride 26" mountain bike park stuff.. but mostly race downhill mtb.
    [​IMG]

    super deep tight bowl..
    [​IMG]

    my buddy dave to show some more views of the park
    [​IMG]

    they kinda messed up with drainage.. or ground water cuz it is constantly wet or lil bit down in the middle..
     
  10. ryoken

    ryoken Puppy Fabricator Premium Member GMOTM Winner

    Joined:
    Jun 13, 2003
    Posts:
    29,623
    Likes Received:
    1,379
    Location:
    Jersey Shore
    yeah, both those parks were built by Sloppy Sam.. Jersey sucks for concrete, only thing we have is Sayerville. great park, tho a little far from me...
    [​IMG]
    the over-vert pocket is fun...
    [​IMG]

    and of course we get the occasional pool... my last one, in Asbury Park... R.I.P
    [​IMG]

    ancient me wrecking some ancient coping in the deepend...

    [​IMG]

    hehe, i can turn any thread into a skating thread! sorry Kysor! :wink1:
     

Share This Page