Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

......and THAT is 4000 folks!!!!!!

Discussion in 'The Lounge' started by Greg72, Aug 15, 2003.

1. Greg72

Greg72 "Might As Well..." Staff Member Super Moderator

Z3PR, you'd better watch out.......15,000 posts here I come!

/forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif

2. Z3PR

Z3PR Banned

/forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/thumb.gif

3. Confedneck

Confedneck 3/4 ton status

thats it? you better get busy if you wanna catch thatk30guy LOL

4. mudhog

mudhog THEGAME Staff Member Super Moderator

armature /forums/images/graemlins/wink.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/thumb.gif /forums/images/graemlins/thumb.gif

5. chevyfumes

chevyfumes Court jester

[ QUOTE ]
    armature

[/ QUOTE ] /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gifI've seen Gregs armature and it aint small.... /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif

6. Confedneck

Confedneck 3/4 ton status

[ QUOTE ]
    [ QUOTE ]
    armature

[/ QUOTE ] /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gifI've seen Gregs armature and it aint small.... /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif

[/ QUOTE ]

sick fahker /forums/images/graemlins/rotfl.gif

7. Bubba Ray Boudreaux

Bubba Ray Boudreaux 1 ton status

[ QUOTE ]
    armature /forums/images/graemlins/wink.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/thumb.gif /forums/images/graemlins/thumb.gif

[/ QUOTE ]

Sir, please step away from the Z3PR posts. they have contanimated you spelling abilities. Please imerse yourself in 3 hours of lecture from world-reknowned speller Mr. Webster for the next week. He shall cleanse your soul.

8. mudhog

[ QUOTE ]
    [ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Sir, please step away from the Z3PR posts. they have contanimated you spelling abilities. Please imerse yourself in 3 hours of lecture from world-reknowned speller Mr. Webster for the next week. He shall cleanse your soul.

[/ QUOTE ]
    oops sorry buba (hanging head in shame) /forums/images/graemlins/blush.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif
    oh and wouldn't contanimated be contaminated and imerse be immerse oh and don't forget reknowned should be renowned /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif

9. chevyfumes

chevyfumes Court jester

ewe beet mee too et..... /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif

10. mudhog

is see he wont reply to that /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif

11. mudhog

are you hanging your head as well?

12. chevyfumes

chevyfumes Court jester

He's making a well thought out response claiming he was doing it purposly to make a point.... /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/ignore.gif

13. mudhog

/forums/images/graemlins/thinking.gif i bet your right /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif

14. mudhog

or he is just to embarrassed /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif

15. chevyfumes

chevyfumes Court jester

Now lets work on our grammer...It's "too embare assed"..No nevermind I suck at this.... /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif

16. Bubba Ray Boudreaux

Realmente no importa que mi deletreo haya ido a cagar esta noche me cause todavía deletree mejor que la mayoría del mundo libre con mitad de mi cerebro atado detrás de mi parte posteriora. Además, la cosa panty de la correa blanca del cordón del conjunto todavía me tiene el drooling que coge como un perro en calor. Pero es todo el bueno, causa que tengo círculo interno el arruinar ahora y apenas consiguieron escuchar hecho mi pronto a ser canción y yo del tema tienen causar apuro esta noche puesto que estaré hacia fuera mañana por la noche con un patrón anticipado, puesto que tengo una entrevista con él el jueves. Y si me emplean, pondré hacia fuera un APB en Z3PR para asesinar la lengua inglesa. Y después de ése, invitaré humos de Da los ' abajo y él puede venir ve cómo los vaqueros hacemos cumplir la ley en mi propio coche de compañía. Entonces iremos colgamos hacia fuera en el agujero de riego mejicano local, "cerrándolos" abajo para la tarde. Pero si está hecho de eso viene a la realidad, después me pienso saldré el extremo profundo y viviré la vida de Senoritas candente y helaré Magaritas frío.

17. Z3PR

Z3PR Banned

[ QUOTE ]
    Realmente no importa que mi deletreo haya ido a cagar esta noche me cause todavía deletree mejor que la mayoría del mundo libre con mitad de mi cerebro atado detrás de mi parte posteriora. Además, la cosa panty de la correa blanca del cordón del conjunto todavía me tiene el drooling que coge como un perro en calor. Pero es todo el bueno, causa que tengo círculo interno el arruinar ahora y apenas consiguieron escuchar hecho mi pronto a ser canción y yo del tema tienen causar apuro esta noche puesto que estaré hacia fuera mañana por la noche con un patrón anticipado, puesto que tengo una entrevista con él el jueves. Y si me emplean, pondré hacia fuera un APB en Z3PR para asesinar la lengua inglesa. Y después de ése, invitaré humos de Da los ' abajo y él puede venir ve cómo los vaqueros hacemos cumplir la ley en mi propio coche de compañía. Entonces iremos colgamos hacia fuera en el agujero de riego mejicano local, "cerrándolos" abajo para la tarde. Pero si está hecho de eso viene a la realidad, después me pienso saldré el extremo profundo y viviré la vida de Senoritas candente y helaré Magaritas frío.

[/ QUOTE ] I used to liston to the band "S.O.D." my fav. CD by them was called ( Speak English Or Die ) Good toons. /forums/images/graemlins/thumb.gif

18. mudhog

is this even close to what you just said?????????

Really it does not it matter that my I spell have gone to cagar this night cause me still spell better than the majority of the free world with half of my brain tied behind my subsequent part. Besides, the thing panty of the white strap of the cord of the assembly still has the drooling that catches like a dog in heat. But it is all the good one, cause that have internal circle the to ruin now and barely they managed to listen fact my soon to be song and I of the theme have to cause urgency this night since I will be toward went tomorrow at night with a boss anticipated, since I have an interview with him Thursday. And if they employ me, I will put toward was an APB in Z3PR to murder the English tongue. And after that, I will invite smoke of Gives the ' down and he can come sees how the cattlemen we cause we comply the law in my own car of company. Then we will go we hang toward he went in the Mexican hole of irrigation localities, "closing them" down for the afternoon. But if is fact of that comes to the reality, later I think I will leave the deep extreme and I will live the life of Senoritas burning and I will chill Magaritas cold.

19. Bubba Ray Boudreaux

[ QUOTE ]
    is this even close to what you just said?????????

Really it does not it matter that my I spell have gone to cagar this night cause me still spell better than the majority of the free world with half of my brain tied behind my subsequent part. Besides, the thing panty of the white strap of the cord of the assembly still has the drooling that catches like a dog in heat. But it is all the good one, cause that have internal circle the to ruin now and barely they managed to listen fact my soon to be song and I of the theme have to cause urgency this night since I will be toward went tomorrow at night with a boss anticipated, since I have an interview with him Thursday. And if they employ me, I will put toward was an APB in Z3PR to murder the English tongue. And after that, I will invite smoke of Gives the ' down and he can come sees how the cattlemen we cause we comply the law in my own car of company. Then we will go we hang toward he went in the Mexican hole of irrigation localities, "closing them" down for the afternoon. But if is fact of that comes to the reality, later I think I will leave the deep extreme and I will live the life of Senoritas burning and I will chill Magaritas cold.

[/ QUOTE ]

Close, but not quite the lingerie section of the Sears store........

[ QUOTE ]
    I used to liston to the band "S.O.D." my fav. CD by them was called ( Speak English Or Die ) Good toons.

[/ QUOTE ]

VIVA LA RAZA GRINGO MASA!!!!!!!!

20. BranndonC

BranndonC 3/4 ton status

[ QUOTE ]
    [ QUOTE ]
    [ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]
    oops sorry buba (hanging head in shame) /forums/images/graemlins/blush.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif /forums/images/graemlins/rotfl.gif
    oh and wouldn't contanimated be contaminated and imerse be immerse oh and don't forget reknowned should be renowned /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif

[/ QUOTE ]

no to jump in or anything... but it's Bubba nor Buba /forums/images/graemlins/shocked.gif /forums/images/graemlins/wink.gif /forums/images/graemlins/deal.gif

Share This Page