Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

Anyone else happnen to be drinking tonight?

Discussion in 'The Lounge' started by y5mgisi, Sep 28, 2006.

  1. y5mgisi

    y5mgisi 1 ton status

    Joined:
    Aug 11, 2002
    Posts:
    17,156
    Likes Received:
    247
    Location:
    Portland Oregon
    Hell i am Its actually my saturday night. (stupid work schedual. WEll im not sure how many ive had but im listing to techno so that ought to tell you somthing:eek1: Anyoh anyone else drinking?? man i dont know but a i think its time for another! Fumes! wher you at?

    man Hey was there ever any "official" owrd on what the **** was up with the sight a couple days ago? that **** was scarry man. When i start drinking i say idont know alot i think. So anyways...

    I dont know man.
     
  2. y5mgisi

    y5mgisi 1 ton status

    Joined:
    Aug 11, 2002
    Posts:
    17,156
    Likes Received:
    247
    Location:
    Portland Oregon
    ya Probbly not i just noticed theres only 8 people reading the lounge at this point in time. Hey BTW it seams like alot of people been hatein on avery lately can anyone explain why? i personally dont have a problem but if others do why do yall supose that is? avry if yuor out there why you gotta be pissin some folks off brosif?
     
  3. y5mgisi

    y5mgisi 1 ton status

    Joined:
    Aug 11, 2002
    Posts:
    17,156
    Likes Received:
    247
    Location:
    Portland Oregon
    ah f*** it im going to f****** bed then.... what a boring f****** night. ****
     
  4. chevyfumes

    chevyfumes Court jester

    Joined:
    Feb 24, 2000
    Posts:
    38,584
    Likes Received:
    266
    Location:
    Watch for the muzzleflash!
    You swear on the introweb almost as much as you do in real life...:haha: :haha: :haha: ;)
     
  5. y5mgisi

    y5mgisi 1 ton status

    Joined:
    Aug 11, 2002
    Posts:
    17,156
    Likes Received:
    247
    Location:
    Portland Oregon
    woops... :doah: i guess i should try to watch my mounth a little more...:o
     
  6. gmc4cw

    gmc4cw 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Posts:
    3,907
    Likes Received:
    0
    Location:
    west chester, Pa
    people hate on avery because he says a lot of dumb things. Like most young people he thinks he know everything about everything.

    I know what its like to have a messed up schedule. I used to work nights, now I work days but have sunday and thursday off. nobody drinks on wednesday.

    drunk typing is one step away from drunk dialing. I usually do my best avery bashing when drinking.
     
  7. y5mgisi

    y5mgisi 1 ton status

    Joined:
    Aug 11, 2002
    Posts:
    17,156
    Likes Received:
    247
    Location:
    Portland Oregon
    thats cool man thanks for the explaination. I myself am a young person but before i open my mouth i try to iether gain a little perspective(sp?) or make sure im not just talking out of my ass about somthing i really know nothing about. So i know what you mean, it is true.
     
  8. chevyfumes

    chevyfumes Court jester

    Joined:
    Feb 24, 2000
    Posts:
    38,584
    Likes Received:
    266
    Location:
    Watch for the muzzleflash!
    Ahh you're not dumb at all dood, seemed smart to me. Just young and when I tend to run outta smart things to say I start filling the blanks with explatives too...;)
     
  9. Can Can

    Can Can Pusher Man Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Feb 17, 2000
    Posts:
    15,552
    Likes Received:
    136
    Location:
    Cochrane, Alberta, Canada
    You know this kid? Why wasn't HE buying the booze the night I stopped by? :deal:

    Carry on.
     
  10. chevyfumes

    chevyfumes Court jester

    Joined:
    Feb 24, 2000
    Posts:
    38,584
    Likes Received:
    266
    Location:
    Watch for the muzzleflash!
    Holy crap you musta been drunk bitch i did buy the likker' unfortunately for me I didn't get the sucker rider......:D
     
  11. Can Can

    Can Can Pusher Man Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Feb 17, 2000
    Posts:
    15,552
    Likes Received:
    136
    Location:
    Cochrane, Alberta, Canada
    Who's drunk, you silly fock???? I was asking why WSYWIG or whatever his name is wasn't in charge of beverage deliveries that evening. C'mon, Robby, you gotta put the young kids to work from time to time.

    :rotfl:
     
  12. chevyfumes

    chevyfumes Court jester

    Joined:
    Feb 24, 2000
    Posts:
    38,584
    Likes Received:
    266
    Location:
    Watch for the muzzleflash!
    Ooooooooh hit me with a Robby will ya....:haha: :haha: :haha: You have now joined the ranks of my Mother, Father and siblings....How does it feel to be family and when can me the kids and the wife drive up to the Can Can property????:D
     
  13. Can Can

    Can Can Pusher Man Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Feb 17, 2000
    Posts:
    15,552
    Likes Received:
    136
    Location:
    Cochrane, Alberta, Canada
    And you wonder why I always call you brother? :shame:
     
  14. MTChevy

    MTChevy 3/4 ton status Premium Member

    Joined:
    May 6, 2005
    Posts:
    7,141
    Likes Received:
    78
    Location:
    Great Falls, MT
  15. 73k5blazer

    73k5blazer Unplug the matrix cable from the back of your head Premium Member

    Joined:
    Dec 28, 2001
    Posts:
    4,987
    Likes Received:
    38
    Location:
    The Rustbelt
    Badger Badger Badger Badger Badger Badger

    I CAN"T STOP!!!!!!

    More beer.....
     
  16. MTChevy

    MTChevy 3/4 ton status Premium Member

    Joined:
    May 6, 2005
    Posts:
    7,141
    Likes Received:
    78
    Location:
    Great Falls, MT
    the poo and wee song!!!! :haha: :haha: :haha:
     
  17. y5mgisi

    y5mgisi 1 ton status

    Joined:
    Aug 11, 2002
    Posts:
    17,156
    Likes Received:
    247
    Location:
    Portland Oregon
    hey isnt the legal drinking age in canada 19?
     
  18. MTChevy

    MTChevy 3/4 ton status Premium Member

    Joined:
    May 6, 2005
    Posts:
    7,141
    Likes Received:
    78
    Location:
    Great Falls, MT
    i was thinking 18?
     
  19. DEMON44

    DEMON44 Low-Tech Redneck

    Joined:
    Jan 8, 2003
    Posts:
    7,232
    Likes Received:
    15
    Location:
    Okotoks, Alberta
    some provinces 18 some 19....... not all the same.

    Alberta 18
    BC 19
    Ontairo 19


    thats all I know for sure.....
     

Share This Page