Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

Broke a D60 u joint, Where to get a Axle shaft?

Discussion in 'Pacific Region' started by Silver84k5, May 2, 2003.

  1. Silver84k5

    Silver84k5 1/2 ton status

    Joined:
    Feb 7, 2002
    Posts:
    3,769
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hillsboro Oregon
    Where should i get a passenger side main axle for the dodge d60?
     
  2. mudhog

    mudhog THEGAME Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Nov 6, 2000
    Posts:
    17,899
    Likes Received:
    2
    Location:
    portland oregon
    /forums/images/graemlins/eek.gif damn josh what were you doing???????????????
     
  3. Silver84k5

    Silver84k5 1/2 ton status

    Joined:
    Feb 7, 2002
    Posts:
    3,769
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hillsboro Oregon
    i dunno it seems like its been broke for awhile as the Yoke is all egg shaped..... I dunno if it busted from turning to sharp or just being old, I know that when i turn right my tires go too far cuz the axle stops are not there, But i try my hardest to not let them get that far to the right, Thats prolly the reason though, You know anywhere i can get a shaft?
     
  4. mudhog

    mudhog THEGAME Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Nov 6, 2000
    Posts:
    17,899
    Likes Received:
    2
    Location:
    portland oregon
    call j&h or six states
     
  5. Silver84k5

    Silver84k5 1/2 ton status

    Joined:
    Feb 7, 2002
    Posts:
    3,769
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hillsboro Oregon
    they gonna rape me or what? got any ballpark $
     
  6. mudhog

    mudhog THEGAME Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Nov 6, 2000
    Posts:
    17,899
    Likes Received:
    2
    Location:
    portland oregon
    i have no clue i have never boughten one /forums/images/graemlins/eek.gif
     
  7. balzackks84

    balzackks84 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Aug 22, 2002
    Posts:
    1,344
    Likes Received:
    0
    Location:
    portland, oregon
    Six States gives good discounts to Baxter's employees /forums/images/graemlins/thumb.gif
     
  8. Silver84k5

    Silver84k5 1/2 ton status

    Joined:
    Feb 7, 2002
    Posts:
    3,769
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hillsboro Oregon
    hmm, You wanna check on that next time your at work? ITs the Passenger side axle shaft, that goes into the Diff, NOT the stub ;P

    Thx....
     

Share This Page