Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

I knew Can-Can was a badass and all but...

Discussion in 'The Lounge' started by koldsimer, Feb 27, 2007.

  1. koldsimer

    koldsimer 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Posts:
    1,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    texas
    Damn! You crazy flattopped canucks get serious when needed![​IMG]Click here to see Video
     
  2. CustomChevy

    CustomChevy 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 29, 2005
    Posts:
    4,328
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kitchener, Ontario, Canada
    LMAO those ****in yokels got ROCKED
     
  3. Can Can

    Can Can Pusher Man Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Feb 17, 2000
    Posts:
    15,552
    Likes Received:
    136
    Location:
    Cochrane, Alberta, Canada
    Yeah, me and that dude look somewhat alike, at least with the glasses on.

    Of course, I would have ripped the bat from his fat, sweaty hands and beat him with it instead of pulling out a gun. :rotfl:
     
    Last edited: Feb 27, 2007
  4. koldsimer

    koldsimer 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Posts:
    1,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    texas
    No doubt! That's exactly what they needed.
     
  5. boggerless

    boggerless 1 ton status Premium Member

    Joined:
    May 26, 2003
    Posts:
    22,728
    Likes Received:
    96
    Location:
    dearborn heights, Michigan
    :haha: :haha: thats great!!!i don't think Paul woulda waited that long.:D
     
  6. surpip

    surpip 1 ton status

    Joined:
    Apr 7, 2004
    Posts:
    10,877
    Likes Received:
    0
    Location:
    sacramento ca
    let me staRt this off
     
  7. Drey

    Drey 3/4 ton status

    Joined:
    May 8, 2003
    Posts:
    8,288
    Likes Received:
    0
    Location:
    Iowa
    Some Rednecks...there in a freakin Toyota pickup...amatuers
     
  8. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    should of bEen a cowboy
     
  9. CDA 455

    CDA 455 3/4 ton status

    Joined:
    Jun 2, 2006
    Posts:
    8,598
    Likes Received:
    0
    Location:
    43rd State


    :haha: :haha: :haha: :haha:


    Those two sh*tbirds are sooooo lucky they didn't die in a hail of bullets which Can Can's twin had a right to do.
     
  10. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    Pussy of an 'E' :D
     
  11. darkshadow

    darkshadow 1 ton status

    Joined:
    Dec 6, 2003
    Posts:
    12,250
    Likes Received:
    0
    Location:
    C-eh-N-eh-D-eh
    BURN


    that is sorta like how the lounge works eh?

    the nice respectible Paulie take a drive in the contry with the wife only to have a couple of hicks come bother and taunt him.

    i can photochop stuff but can't do video someone have the guy say "your gunna get banned", insted of "shot".
     
  12. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    :haha: That would've made them see sense.:D
     

Share This Page