Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

Just saw tido ortize and andrei arlovski at a hockey game

Discussion in 'The Lounge' started by BranndonC, Jan 30, 2006.

  1. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
    just got back from a ducks/kings game (a friend had an extra ticket) anyway not 10 feet from me in a booth was dana white, tido ortiz, and andrei arlovski. And a lot of other people, i wonder if any were from TUF 3... anyway they were there promoting the april 15th fights here at the pond. I snapped a camera phone pic, but its horrible, it could be anyone in the pic. I really wanted to shake andre's hand, he's the only one i'd want to meet.
     
  2. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
  3. Inu-Hanyou1776

    Inu-Hanyou1776 1/2 ton status

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Posts:
    1,345
    Likes Received:
    0
    Location:
    Murphy, NC
    That's all relating to UFC stuff right?
     
  4. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
    yeah 2 fighters and dana is the president
     
  5. hi pinion

    hi pinion 3/4 ton status

    Joined:
    Sep 25, 2003
    Posts:
    5,354
    Likes Received:
    0
    Location:
    **PLUMBING THE WORLD**
    Soccer rocks,:laugh: i used to play as a kid, but got out of it later. I think i got tired of getting wrapped in the face with the ball. How is an actual live pro soccer game anyway? :laugh:
     
  6. Inu-Hanyou1776

    Inu-Hanyou1776 1/2 ton status

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Posts:
    1,345
    Likes Received:
    0
    Location:
    Murphy, NC
    Probably a stupid question, but I gotta know. So go ahead and laugh if you find it hilarious:

    Is dana white a guy or a gal?

    You may commence the side splitting laughter! :D

    Anyways, I don't watch UFC that much, is why I'm asking. I'm more into watching boxing, especially if its of a pair of pretty girls or vixens going at it fisticuffs with the gloves.
     
  7. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
    ummm hockey?
     
  8. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
    guy, have you seen the ultimate fighter reality show? hes the lead guy pretty much
     
  9. Inu-Hanyou1776

    Inu-Hanyou1776 1/2 ton status

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Posts:
    1,345
    Likes Received:
    0
    Location:
    Murphy, NC
    Uh, UFC stands for Ultimate Fighting Championship, not soccer.
     
  10. Inu-Hanyou1776

    Inu-Hanyou1776 1/2 ton status

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Posts:
    1,345
    Likes Received:
    0
    Location:
    Murphy, NC
    Only sporadically or occasionally. I usually either watching the Discovery Channel or *ahem* something else (referring to ava) when it's usually on.
     
  11. hi pinion

    hi pinion 3/4 ton status

    Joined:
    Sep 25, 2003
    Posts:
    5,354
    Likes Received:
    0
    Location:
    **PLUMBING THE WORLD**
    Yeah,

    HEY its early!!! :haha: I messed up lol , read it wrong, DU!!! Just starting conversation lol. :haha: So sue me! :D :laugh:
     
  12. Inu-Hanyou1776

    Inu-Hanyou1776 1/2 ton status

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Posts:
    1,345
    Likes Received:
    0
    Location:
    Murphy, NC
    It's early for you? I've been up since 4 this morning! :haha: :haha: :haha:
     
  13. badfish4tail

    badfish4tail 1/2 ton status

    Joined:
    Mar 1, 2005
    Posts:
    1,684
    Likes Received:
    1
    Location:
    Long Beach
    When does season three start?

    I am having the UFC fight this Saturday at my house if ya wanna come by
     
  14. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
    i would! but were having them here too! lol my bro and a few friends are coming over. My wifes brother is having alot of friends over too. Maybe next time :)
     
  15. badfish4tail

    badfish4tail 1/2 ton status

    Joined:
    Mar 1, 2005
    Posts:
    1,684
    Likes Received:
    1
    Location:
    Long Beach
    No prob.
    Same here having a house full, about 15-20 peeps, that means BYOB:D
     
  16. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
  17. 84k5

    84k5 1/2 ton status

    Joined:
    May 13, 2000
    Posts:
    2,949
    Likes Received:
    0
    Location:
    Dublin, CA
    I can't believe you made a video of a camera phone picture.:haha:
     
  18. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
    i never use the camera phone cause its so crappy (as you can see) so i never cared to learn how to get it on the computer
     
  19. blazd88

    blazd88 1/2 ton status

    Joined:
    Mar 16, 2004
    Posts:
    1,055
    Likes Received:
    0
    Location:
    Lubbock, Tx
    wheres your money at for this weekend?
    Liddell vs. Couture 3
    Trying to decide if the 50$+ is worth the payperview
     
  20. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
    i've always been a liddell fan
    http://www.ufc.tv/index.cfm?fa=EventDetail.FightCard&eid=146
    Chuck Liddell Vs. Randy Couture
    Frank Mir Vs. Marcio Cruz
    Renato Sobral Vs. Mike Van Arsdale
    Alessio Sakara Vs. Elvis Sinosic
    Brandon Vera Vs. Justin Eilers
    Paul Buentello Vs. Gilbert Aldana
    Jeff Monson Vs. Branden Lee Hinkle
    Nick Diaz Vs. Joe Riggs
    Keith Jardine Vs. Mike Whitehead (i like keith, but i'm not sure about this one)
     

Share This Page