Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

Noob ????

Discussion in 'The Lounge' started by 1-tonmudder, Mar 2, 2007.

  1. 1-tonmudder

    1-tonmudder 1/2 ton status

    Joined:
    Apr 24, 2005
    Posts:
    3,052
    Likes Received:
    0
    Location:
    In a junkyard somewhere
    So what qualifies a person as being a "noob".It is the low(er) post count or registeratoin date.It has been suggested that I am still a "noob"and was wondering if I needed to pad a little.
     
  2. koldsimer

    koldsimer 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Posts:
    1,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    texas
    Yes. You are in dire need of a pad, pads or just general overall padding. See cda455 for further instructions.
     
  3. mrdrinksalil

    mrdrinksalil 1/2 ton status

    Joined:
    Apr 4, 2005
    Posts:
    1,595
    Likes Received:
    0
    Location:
    Atlanta, Georgia
    Wtf is a pad? Call ME a noob if you like. I just dont post a lot, but am on here every day. I d
     
  4. mrdrinksalil

    mrdrinksalil 1/2 ton status

    Joined:
    Apr 4, 2005
    Posts:
    1,595
    Likes Received:
    0
    Location:
    Atlanta, Georgia
    WTF is a pad? Call me a noob if you like... I'm on here every day, but just dont post a lot. I usually only post on things I want to learn more about. HA, im selfish... I dont share my knowledge...
     
  5. koldsimer

    koldsimer 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Posts:
    1,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    texas
    NO PAD FOR YOU!!! COME BACK ONE YEAR!!!
     
  6. cbbr

    cbbr 1 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Jul 17, 2004
    Posts:
    14,681
    Likes Received:
    0
    Location:
    High velocity, Low altitude
    Attitude.
     
  7. gjk5

    gjk5 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 17, 2004
    Posts:
    5,312
    Likes Received:
    0
    Location:
    Grand Junction, CO
    Asking what a noob is automatically earns you noob designation. other than that; it varies.....................................

























    noob.:D
     
  8. boggerless

    boggerless 1 ton status Premium Member

    Joined:
    May 26, 2003
    Posts:
    22,728
    Likes Received:
    96
    Location:
    dearborn heights, Michigan
    yeah, thats it bro....:laugh: :laugh:
     
  9. longbedder

    longbedder 1/2 ton status Premium Member

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Posts:
    4,198
    Likes Received:
    362
    Location:
    Ridgecrest, CA
    Having the need to feel e-important in an e-community.
     
  10. Resurrection_Joe

    Resurrection_Joe 1 ton status

    Joined:
    Jan 9, 2002
    Posts:
    17,372
    Likes Received:
    0
    Location:
    Gettysburg, SD
    Pad's are incongruent with status

    If you have to ask, you still are

    Being a pillar of the CK5 community involves those who came before you acknowledging you as such

    Some have done it very fast (TSGB/Stave)

    Some, it took longer
     
  11. boggerless

    boggerless 1 ton status Premium Member

    Joined:
    May 26, 2003
    Posts:
    22,728
    Likes Received:
    96
    Location:
    dearborn heights, Michigan
    i think its join date. just cuz you don't respond,doesn't meen you don't know whats up.it may have already been answered.JMHO:D
     
  12. shewheeler

    shewheeler 1/2 ton status

    Joined:
    May 4, 2001
    Posts:
    3,384
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hollister, CA
    ARe you kidding me with this? :1zhelp:



















    freakin noobs












    mini pad:p:
     
  13. UseYourBlinker

    UseYourBlinker 1 ton status

    Joined:
    Jun 7, 2000
    Posts:
    11,117
    Likes Received:
    0
    Location:
    .
    OMFG search you n00b.:rolleyes:
     
  14. mxfireman

    mxfireman 1/2 ton status

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Posts:
    2,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    LHC, AZ
    Every single time this n00b question comes up I am soo lost!


































































































    MAXI PAD!!!
     
  15. AZ79K5Project

    AZ79K5Project 1/2 ton status

    Joined:
    Jan 15, 2006
    Posts:
    2,082
    Likes Received:
    0
    Location:
    Arizona
    People need to know their limits.
     
  16. mxfireman

    mxfireman 1/2 ton status

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Posts:
    2,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    LHC, AZ
    Obviously this picture was stolen from dogdaysunrise but it fits here!!!

    [​IMG]
     
  17. Resurrection_Joe

    Resurrection_Joe 1 ton status

    Joined:
    Jan 9, 2002
    Posts:
    17,372
    Likes Received:
    0
    Location:
    Gettysburg, SD
    IrOnic how this these posts attract noobs
     
  18. CDA 455

    CDA 455 3/4 ton status

    Joined:
    Jun 2, 2006
    Posts:
    8,598
    Likes Received:
    0
    Location:
    43rd State




    :bow: :bow: :bow: :bow:
     
  19. mxfireman

    mxfireman 1/2 ton status

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Posts:
    2,480
    Likes Received:
    0
    Location:
    LHC, AZ
    Edit Resurrection Joe Edit!!!
     
  20. Resurrection_Joe

    Resurrection_Joe 1 ton status

    Joined:
    Jan 9, 2002
    Posts:
    17,372
    Likes Received:
    0
    Location:
    Gettysburg, SD
    :confused::D:crazy::o:laugh:;):wink1::rolleyes::p::eek1::mad::bow::doah::(:haha:

    +

    GIANTPURPLETEXT

    +

    PADDING

    +

    X2 / X3 / X(X)

    =
















    Still a goddamn noob.....
     

Share This Page