Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

okay here it is!!

Discussion in 'The Garage' started by chevy wrangler, Nov 13, 2006.

  1. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    my fleet!!:D
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: Nov 14, 2006
  2. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    and my truck again

    [​IMG]
     
  3. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    and my blazer

    [​IMG]
     
  4. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    here are the before pics


    [​IMG]


    [​IMG]
     
  5. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    and my dads truck before:

    [​IMG]



    and after:
    [​IMG]
     
  6. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    and here is the grill of my dads truck (it looks tough)LOL
    [​IMG]
     
  7. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    what do yall think????
     
  8. stockk5

    stockk5 1/2 ton status Premium Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Posts:
    2,037
    Likes Received:
    73
    Location:
    Cromwell, CT
    nice trucks.. cept for the purple tint.. i hate purple tint haha
     
  9. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    yeah havent paid much attention to that its only on the top
     
  10. blazin_blazer

    blazin_blazer 1/2 ton status

    Joined:
    Aug 2, 2005
    Posts:
    4,043
    Likes Received:
    0
    Location:
    central arkansas
    i think i need those 8 lug slot mags off your dads truck. :))they are definetly looking better in the after shots , so your headed in the right direction.
     
  11. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    thanks yeah those rims could not be balanced they were" unbalanceable"LOL yeah not too bad for a 16 year old right??
     
  12. twoslo4five0

    twoslo4five0 3/4 ton status Premium Member GMOTM Winner

    Joined:
    Oct 5, 2006
    Posts:
    6,615
    Likes Received:
    71
    Location:
    Living in a dump, VA
    is that a 60 in your dads truck..if so steal that sucker out while he is not paying attetion...
     
  13. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    nope 44 , i still want it and the 14ff. he got the truck for $600 running, the 6" lift for $380, and the 35"s for $700
     
  14. MattK

    MattK 1/2 ton status

    Joined:
    Jan 12, 2005
    Posts:
    1,713
    Likes Received:
    0
    Location:
    Dallas, TX
    how do you see out the blazer rofl

    jk, im big time diggin the 8 lug mags tooo!
     
  15. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    yeah its too dark sepecially in the night. thanx my dad dosent really like them he want chrome steelies like mine, i told him to trade axles and tires and he just laughs
     
  16. y5mgisi

    y5mgisi 1 ton status

    Joined:
    Aug 11, 2002
    Posts:
    17,156
    Likes Received:
    247
    Location:
    Portland Oregon
    Very nice! i just know that when i move out and sart making money i'll get myself a fleet.
     
  17. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    yeah my truck i got for $400 and the blazer for $200
     
  18. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas
    we finaly got a newly used engine for my dads smoker!LOL
     
  19. ChickenRammit

    ChickenRammit 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Aug 21, 2005
    Posts:
    3,186
    Likes Received:
    0
    Location:
    FONTUCKY, CA
    i really like the windshield on the k5, where can i get one like that?
     
  20. chevy wrangler

    chevy wrangler 1/2 ton status

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Posts:
    3,035
    Likes Received:
    0
    Location:
    el paso, texas

Share This Page