Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

Talladega Nights...

Discussion in 'The Lounge' started by sled_dog, Jul 30, 2006.

  1. sled_dog

    sled_dog 1 ton status

    Joined:
    Sep 3, 2002
    Posts:
    16,870
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    It looks like its gonna make fun of Nascar, but at the samepoint, it looks fing hilarious so I guess I must go see it.
     
  2. Corey 78K5

    Corey 78K5 1 ton status

    Joined:
    Feb 17, 2000
    Posts:
    13,055
    Likes Received:
    0
    Location:
    Humboldt County, CA
    Yes it will but thats the point of it all it's a comedy. It won't give NASCAR a bad image like that abortion Days of Thunder did. In fact Nascar has been promoting the movie.
     
  3. Bubba Ray Boudreaux

    Bubba Ray Boudreaux 1 ton status

    Joined:
    Jan 21, 2001
    Posts:
    20,716
    Likes Received:
    2
    Location:
    Undisclosed Location
    "Stroker Ace" is still THE NASCAR movie:D
     
  4. surpip

    surpip 1 ton status

    Joined:
    Apr 7, 2004
    Posts:
    10,877
    Likes Received:
    0
    Location:
    sacramento ca
    dude i dig DOT
    i own it
     
  5. sled_dog

    sled_dog 1 ton status

    Joined:
    Sep 3, 2002
    Posts:
    16,870
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    as I always say, if you can't laugh at yourself, wtf is the point of existing?
     
  6. cbbr

    cbbr 1 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Jul 17, 2004
    Posts:
    14,681
    Likes Received:
    0
    Location:
    High velocity, Low altitude
    The trailer made me laugh so hard I almost fell out of my seat. My wife rolled her eyes.:D
     
  7. SkulzNBonz

    SkulzNBonz 1/2 ton status

    Joined:
    Feb 20, 2002
    Posts:
    4,522
    Likes Received:
    0
    Location:
    OKC, Oklahoma
    Nascar is pretty easy to make fun of.

    John
     
  8. Cajun4x4

    Cajun4x4 1/2 ton status

    Joined:
    Oct 17, 2005
    Posts:
    889
    Likes Received:
    0
    Location:
    Lafayette, LA
    "im on fire!!!... help me Jesus... help me tom cruise":haha::haha::haha::haha:
     
  9. big dan

    big dan 1/2 ton status Premium Member

    Joined:
    Aug 1, 2005
    Posts:
    2,656
    Likes Received:
    29
    Location:
    Arkansas
    yeah looks super funny to me and I like movies about nascar, even when they make fun of it so Ill prolly go see it this weekend.
     
  10. BurbLover

    BurbLover 1/2 ton status

    Joined:
    Jul 31, 2001
    Posts:
    3,060
    Likes Received:
    0
    Location:
    SW Missouri
    From what I understand, NASCAR actually helped fund this. Maybe from a purely marketing standpoint, but I think it'll be a good spoof with positive feedback for NASCAR, as well as racing in general.
     
  11. josh86k10

    josh86k10 1/2 ton status

    Joined:
    Feb 13, 2005
    Posts:
    423
    Likes Received:
    1
    Location:
    Knoxville, TN
    I watched an early showing a couple of weeks ago. Definitely one of the funniest movies I have ever seen. I will own this one when it comes out on DVD.

    Shake-and-bake
     
  12. 84gmcjimmy

    84gmcjimmy 1 ton status

    Joined:
    Dec 3, 2003
    Posts:
    12,838
    Likes Received:
    0
    Location:
    B.C. CANADA
    I want to see it. It looks halarious!!
     
  13. K5Greek

    K5Greek 1/2 ton status

    Joined:
    Nov 25, 2005
    Posts:
    2,054
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vineland, NJ
    you dont think im paralyzed?
     
  14. blazinzuk

    blazinzuk Buzzbox voodoo Premium Member GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 20, 2002
    Posts:
    17,412
    Likes Received:
    3,799
    Location:
    Afton / Star Valley Wyoming
    Put the knife down Ricky Bobby
     
  15. sled_dog

    sled_dog 1 ton status

    Joined:
    Sep 3, 2002
    Posts:
    16,870
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    Will Ferrell must have been doing a lot of interviews on the radio this morning, I caught him on the morning show we listen to at work. He was saying how much respect he has for NASCAR after filiming the movie and was raving about the guys and all, so I will definetally go see it.
     
  16. muddermilitia

    muddermilitia ThatTrazerGuy GMOTM Winner

    Joined:
    Nov 10, 2005
    Posts:
    5,742
    Likes Received:
    76
    Location:
    NE Illinois
    Im definitly gonna see that movie!!!! who saw will ferrell on jay leno last week. He was wearing his race suit from the movie:haha:
     
  17. Corey 78K5

    Corey 78K5 1 ton status

    Joined:
    Feb 17, 2000
    Posts:
    13,055
    Likes Received:
    0
    Location:
    Humboldt County, CA
    There was a vid clip on Nascar.com last week where Ferrell claimed Helton banned him from racing then he spilled the beans on his steroid use:haha: :haha:
     
  18. 78Suburban

    78Suburban 1/2 ton status

    Joined:
    Jul 4, 2005
    Posts:
    2,609
    Likes Received:
    0
    Location:
    Georgia
    Me and the girlfriend have been wanting to see this for weeks.. the previews look freakin hilarious!!! We both signed up to win a full size RickyBobby stand up, when we were at Bass Pro. Gonna go watch it friday :bow:
     
  19. neverendingproject

    neverendingproject 1/2 ton status

    Joined:
    Jul 24, 2005
    Posts:
    1,637
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tulsa, OK
    All I gotta say is I love Will Ferrell. He is quite possibly my favorite actor.
     
  20. sledheadak

    sledheadak 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Apr 29, 2005
    Posts:
    1,283
    Likes Received:
    1
    Location:
    anchorage,alaska
    :waytogo: :waytogo: :waytogo:
     

Share This Page