Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE t-shirt and membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

Wild Hogs

Discussion in 'The Lounge' started by southernspeed, Apr 16, 2007.

  1. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    I know this is old news to you lot, but it's only just come out over here. What a film:haha: :haha: :haha: I haven't laughed so much at a film for years.


    If you didn't see it.....go see it it!:D



    And......what pleasent change to find a film so good that it didn't need one swear word, one gun or one death to make it good!
     
  2. dhcomp

    dhcomp 3/4 ton status Premium Member

    Joined:
    Mar 17, 2001
    Posts:
    9,862
    Likes Received:
    291
    Location:
    Truckee, CA
    yah, i agree, it was pretty fun. The ending kinda sucked, but oh well.
     
  3. mudhog

    mudhog THEGAME Staff Member Super Moderator

    Joined:
    Nov 6, 2000
    Posts:
    17,899
    Likes Received:
    2
    Location:
    portland oregon
    ya we went and saw it last weekend very cool movie:thumb: :thumb:
     
  4. newyorkin

    newyorkin 1 ton status

    Joined:
    May 8, 2001
    Posts:
    16,555
    Likes Received:
    157
    Location:
    Los Estados Unitos
    We saw it on vacation, I loved it and my wife thought it was the funniest movie she's seen in years.

    Didn't John Travolta's character swear a little when he was getting agitated?


    My favorite part is right in the beginning...
    "hey guys, did you see that?? I almost lost it back there!" BANG!
     
  5. Beast388

    Beast388 1/2 ton status

    Joined:
    Nov 6, 2001
    Posts:
    3,039
    Likes Received:
    0
    Location:
    Clinton, IA USA
    I reluctantly went and saw it with the wife and I am glad I did.:haha:
    We hadn't laughed that hard in a long time.:haha: :haha: :haha: :haha:
     
  6. Skigirl

    Skigirl 1/2 ton status

    Joined:
    Apr 2, 2001
    Posts:
    2,563
    Likes Received:
    0
    Location:
    Los Angeles, California
    Saw it this weekend. Laughed out loud a lot. So did the rest of the audience. What a fun, upbeat film!
     
  7. broncoman6524

    broncoman6524 1/2 ton status

    Joined:
    Oct 31, 2005
    Posts:
    2,469
    Likes Received:
    0
    Location:
    chuluota Fl
    i saw it a whle back with teh rents....it is pretty good movie. and its a "family" movie too. lol
     
  8. 76zimmer

    76zimmer Flyin Rat Premium Member GMOTM Winner

    Joined:
    Nov 14, 2005
    Posts:
    23,033
    Likes Received:
    1,347
    Location:
    Kzoo, Mi
    Same here, I saw it opening weekend in my area, laughed the loudest in the theatre, my g/f told me. couldn't help myself. Great Movie. got to see it again.
     
  9. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    So Pam.....is the west coast really like that? Beautiful bikini clad girls roller blading everywhere?:D
     
  10. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    No I don't think he did, I think they just got the 'frustration' over well.

    dhcomp....what about the ending? The Peter Fonda bit or the LA bit? Seemed good to me.:D
     
  11. cbbr

    cbbr 1 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Jul 17, 2004
    Posts:
    14,681
    Likes Received:
    0
    Location:
    High velocity, Low altitude
    I wasn't so sure at first (no swearing or killin) but if there are bikini clad girls, maybe I'll go see it.:D
     
  12. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    Yeah it's hard to imagine a Travolta film without continual swearing and dead bullet ridden bodies everywhere but trust me, it really works!:D

    Oh yeah, girls..at the end but worth waiting for!:D
     
  13. dhcomp

    dhcomp 3/4 ton status Premium Member

    Joined:
    Mar 17, 2001
    Posts:
    9,862
    Likes Received:
    291
    Location:
    Truckee, CA
    The whole end fight scene and how that was resolved.
     
  14. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    Yeah, but it was so 'tongue in cheek', especially with Peter Fonda rolling up I thought it suited it ok. The home makeover thing during the credits was a good laugh too!:D
     
  15. colbystephens

    colbystephens 1 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Feb 24, 2005
    Posts:
    10,924
    Likes Received:
    20
    Location:
    Oregon
    hmmm... i might have to see it now. i figured it would be cheesey/boring b/c all the movies tim allen is in suck - tho i really enjoyed home improvement.
     
  16. Skigirl

    Skigirl 1/2 ton status

    Joined:
    Apr 2, 2001
    Posts:
    2,563
    Likes Received:
    0
    Location:
    Los Angeles, California
    Yeppers. Guess which one was me. ;):rolleyes:
     
  17. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    Hmmm.......I know but I think you should show us!:D
     
  18. Skigirl

    Skigirl 1/2 ton status

    Joined:
    Apr 2, 2001
    Posts:
    2,563
    Likes Received:
    0
    Location:
    Los Angeles, California
    :DJust pick any of those girlies on the beach. Close enough!:D
     
  19. southernspeed

    southernspeed 1/2 ton status GMOTM Winner

    Joined:
    Dec 24, 2003
    Posts:
    4,395
    Likes Received:
    50
    Location:
    VA
    On my way!;) :D :D
     

Share This Page