Dismiss Notice

Welcome To CK5!

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon.

Score a FREE Membership sticker when you sign up for a Premium Membership and choose the recurring plan.

X Box or Playstation 2?

Discussion in 'The Lounge' started by Zeus33rd, Aug 15, 2003.

  1. Zeus33rd

    Zeus33rd Smarter than you GMOTM Winner

    Joined:
    Mar 14, 2002
    Posts:
    7,324
    Likes Received:
    10
    Location:
    Grass Valley, CA
    I want to buy one or the other, just can't figure which one. /forums/images/graemlins/thinking.gif Kinda leaning towards the X-Box cause it's got the edge in "raw HP"....What do ya'all think?
     
  2. Zeus33rd

    Zeus33rd Smarter than you GMOTM Winner

    Joined:
    Mar 14, 2002
    Posts:
    7,324
    Likes Received:
    10
    Location:
    Grass Valley, CA
    lol, Nevermind. /forums/images/graemlins/laugh.gif

    I just ordered the X-Box. Comes with "James Bond: Agent Under Fire", 2 controllers and memory card- For $259. Also ordered the game "Halo". All with no tax and no shipping. Gotta love having military exchange shopping privilages. /forums/images/graemlins/thumb.gif
     
  3. Lotsa_Faith

    Lotsa_Faith 1/2 ton status

    Joined:
    Jul 10, 2001
    Posts:
    474
    Likes Received:
    0
    Location:
    Mckinney, Texas
    Get Tom Clancy's Ghost Recon and Ghost Recon: Island Thundery. By far the best military game for Xbox. Its real life, not just shoot 'em up style like Halo. Halo is good for multiplayer though.
     
  4. cegusman

    cegusman 3/4 ton status

    Joined:
    Apr 25, 2001
    Posts:
    6,793
    Likes Received:
    0
    Location:
    Houston/Katy, Tx
    I second Ghost Recon, It is the shizznit! Rainbow Six 3 is coming out this fall for xbox, can't wait
     
  5. docgab

    docgab 1/2 ton status Premium Member

    Joined:
    Oct 1, 2002
    Posts:
    1,166
    Likes Received:
    0
    Location:
    Medford, OR
    [ QUOTE ]
    lol, Nevermind. /forums/images/graemlins/laugh.gif

    I just ordered the X-Box. Comes with "James Bond: Agent Under Fire", 2 controllers and memory card- For $259. Also ordered the game "Halo". All with no tax and no shipping. Gotta love having military exchange shopping privilages. /forums/images/graemlins/thumb.gif

    [/ QUOTE ]

    C'mon Joe, do what I did, get em both!! /forums/images/graemlins/wink.gif Halo is a blast! You're getting it just in time to finish it and then hopefully move on to Halo 2 sometime next year. Good stuff.
     
  6. TXsizeK5

    TXsizeK5 1/2 ton status

    Joined:
    Aug 26, 2001
    Posts:
    2,518
    Likes Received:
    0
    Location:
    College Station, TX
    OMG Halo is the greatest game ever... we usually hook up 2-4 Xbox's and can run a 8 on 8 capture the flag! it's insane to say the least!
     
  7. k5ntexas

    k5ntexas 1/2 ton status

    Joined:
    Oct 29, 2001
    Posts:
    2,517
    Likes Received:
    0
    Location:
    corpus christi, texas.
    hell yeah. we did that at cades house but it was 2 on 2 ctf in two different rooms. was a blast. i'm gonna save up for an x-box. /forums/images/graemlins/thumb.gif /forums/images/graemlins/thumb.gif
     
  8. TXsizeK5

    TXsizeK5 1/2 ton status

    Joined:
    Aug 26, 2001
    Posts:
    2,518
    Likes Received:
    0
    Location:
    College Station, TX
    Well if its 1 on 1 on two diff Tv's its worth it, becuase you can't look on the other guys screen and see what he's doing... and turn off radar, it makes it suspensfull!
     
  9. RootBreaker

    RootBreaker 3/4 ton status Premium Member

    Joined:
    Nov 29, 2001
    Posts:
    5,295
    Likes Received:
    282
    Location:
    Williamstown, NJ USA
    well i was gonna say xbox if you want performance and quality or ps2 for quantity of games.... but u already bought... /forums/images/graemlins/thumb.gif

    here is my game collection list...
    http://users.ign.com/collection/TeleFragger2002

    plus i have the madcatz 2 wheel... rocks on racing games...
    and i also have steel battalion.. if you havent seen that yet... go here... click on the first pic for more pics or choose a mission... please do a right click and save as so it doesnt kill my connection... /forums/images/graemlins/deal.gif

    http://68.45.114.100/steel_battalion/
     
  10. Zeus33rd

    Zeus33rd Smarter than you GMOTM Winner

    Joined:
    Mar 14, 2002
    Posts:
    7,324
    Likes Received:
    10
    Location:
    Grass Valley, CA
    Damn...Now I just wish the damn thing would get here.... /forums/images/graemlins/pimp1.gif
     
  11. BranndonC

    BranndonC 3/4 ton status

    Joined:
    Mar 18, 2002
    Posts:
    8,591
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, Ca
    i woulda sold you my like new psII with like 5-10 games, motor cross, football ect for like $200 ish
     
  12. Zeus33rd

    Zeus33rd Smarter than you GMOTM Winner

    Joined:
    Mar 14, 2002
    Posts:
    7,324
    Likes Received:
    10
    Location:
    Grass Valley, CA
    [ QUOTE ]
    i woulda sold you my like new psII with like 5-10 games, motor cross, football ect for like $200 ish

    [/ QUOTE ]

    I think I woulda gone for an X-box regardless. /forums/images/graemlins/pimp1.gif Plus I ordered it with my military exchange credit card- No sales tax and no shiping. /forums/images/graemlins/thumb.gif
     
  13. TXsizeK5

    TXsizeK5 1/2 ton status

    Joined:
    Aug 26, 2001
    Posts:
    2,518
    Likes Received:
    0
    Location:
    College Station, TX
    Xbox is so much better, just beucase you can play halo wiht 16 people. =P

    Fuzion Frenzy is pretty fun too, kinda like Mario Party.
     

Share This Page